Kattokaas ku meirän "ryssällä" on hiano ravi! Oli tullu vielä lisää kuvia näyttiksistä. Ja tuo ny on vasta hitaanpuoleesesta ravista, eihä mulla oo mitää mahiksia pysyä tuon reippaassa ravissa mukana..

Hooteenetiski alkaa juttelu laantua. Väliaikaisesti. Johan me loppukuusta ollaan taas menos näyttiksiin, että.. Eipä sinällään, "jutelkoot" sielä ne joilla ei parempaa tekemistä ole, näkyyhä se jo siinä kommenttien määräs määrätyiltä nimiltä. Se siis, että paljoko istuu hooteenetis. Ja mullehan ei niiden puheet merkkaa. Mä oon pohojanmaalta, siis useimmiten AINA oikias, nii ei siinä muiren väärät miälipiteet merkkaa yhtää mitää! Joku oli kyselly sielä mitä tavotteita näiden kans, pitääskö käydä laittamas että jos ny alkuun sinne elitloppettiin ja silleen..  Hehe.

Ei nyt, mulla on tasan sellaset hevoset joista pidän. Semmoset, joita voi iltatallia tehes vähän halata, ja tuntea ittensä maailman onnellisimmaksi ihmiseksi. Joiden viekus voi vähän huilata, kun molemmat luottaa niin paljon, ettei vaiaudu nousemaan ylös, jos nukkumas on kun talliin menen. No, aamulla nousevat kyllä. Sitäpaitsi, hevosia aikanaan kattellessa, varsantekomielessä, oli näiden isät ainoat joista halusin varsat, ja valinta meinas olla vaikee. Mutta nyt on molemmista.

Onhan mulla täs sitte eepeen kohupollet näköjään. Kimoja, viäläpä Romeo-codylaasia ja jotaki venakko-ranskiksia, huhhui ja hellurei. On se niin pelottavaa näköjään joidenkin mielestä, jos tulee kimoja radoille. Ettei vaa pelekääsi omiensa joskus häviävän jollekki kimolle orlovsekoitteiselle??

Taidetaanpa tulevaisuudes loimi yms teksteillä (kisakamat) sohia vähä lisää. mm "parempi kuin naapurilla" "kuumaa kamaa" "olen vain oma itseni. vituttaako?" "10 pistettä (tuomarit lahjottu)" "oo mulle vittumainen, niin mä oon sulle painajainen" ja " miksi pitäisi olla niinkuin muut, kun heitä on jo niin paljon?" Ja aikaa on vielä kerätä. Joka loimee eri teksti, niin saa valita päivän fiiliksen mukaan. Hehe.