..eikä toki hevosiin, nuohan on mahtavia.

Mutta tuo perkeleen vuohipukki. Juttu on niin, että tästä lähtee joko se, tai minä, hevoset, kissat ja koira, eikä tänne tule muita elukoita kun nuo vuohet mitkä on. tuo yks hullu on ihan liian vaarallinen kaikelle liikkuvalle. Jos ei tuu muutosta tähän asiaan, on joku kiva päivä pieneläimiä hengiltä tai hevoselta jalkoja paskana. En mä niin piittaa jos mun päälle tulee, niksnaks.

Jotenkin vaan tuntuu, että mielummin muu väki pitää pukin. Saapi sitten ruveta kai katteleen jotaki pientä maapaikkaa.. Noh, oonha mä välillä aina kartottanu vaihtoehtoja. Ei tuota muka saa teuraaksi laitettua, kun eivät ota vastaan (no, ainakin 2 laitosta ottaa). Itsellehän saa teurastaa, kyllä hirvimiestenki koirat syö. Ja ne miehet osaa varmasti teurastaa.

Sitten on vielä auottu päätä, kun on tuon psykon tavoista huomauttanu, että viälä tuloo se päivä ku on varsan kans helisemäs. Näkis vaan, sehän on suurinpiirtein koulutettu ja erittäin hieno käsitellä, tuskin se paljoa kokeilee mihnään vaihees. No, sillä on ollu säännöt, tuota yhtä ei saa edes komentaa kun tulee päin.

Että onko ihme että täs alkaa ystäväpiiri kaveta vähä tehokkaammin kun mitä pelkkä maallemuutto aiheuttaa, kuka tänne haluaas tulla hajottamaan polvensa ja reisiluunsa. Ei kukaan. Ja paljonko mulla on aikaa käydä kaupungilla kavereiden luona, niin ettei ne oisi muualla menos tai töis.