Perjantaina oli niiden hevosmessujen vuoro. Ihan ok, semmosta mun tarpeeseen olevaa myytävää ei oikeen ollu, mut oli ihan kiva reissu, ja hieno se turnajaisnäytös.  Facebookkiin laitoin kuviakin. Kiinalaises käytiin siskon kans syömäs jne.

Vähä häslinkiäkin reissussa oli. Mm. Ikaalisissa kävin bensiksellä, ja 15km ajettuani sieltä huomasin "PERKELE! Mä oon kääntyny kotiappäi! Voi V*ittu!". Noo, nokka takas treelle ja matka jatkuu. Pikkuvikoja. Mikälie ajatuskatkos. (maalasen pää ei vaa halua isoon cityyn?) Tätä ennen jo ihmettelin ku auto puoltaa oikialle. Sitten huomasin ettei se mitään puolla, mulla kramppaa olkapää. Ohjaus siis vasurille. Treella messujen jälkee vein siskoa kämpilleen ku apukuskin puolelta kuuluu "siiä kyllä palaa punaset..." No, tyhjä risteys! Ja sitten, ristus, vaikka mä todellakin osaan siskon luolta kotiin ajella, mä onnistuin taas löytämään itteni "jostakin" tampereelta.. No.. Pääsin pois kumminki.. Tämmösiä pikkujuttuja, mut so what! Jopa mä voin olla vähä väsyksis.

 

Varsat pesin tänään. Ihan shamppoollakin. Hehe, Oliha hauskaa. Morriksen kaa mä sentää itte pysyin suunnillee kuivana! G:n pesun jälkee olin melkee yhtä märkä ku varsaki.. Pojat nyt tallis kuivattelemas.

Mähän hommasin noille ne likit-namirullat aikanaan vaaveille. Ja lisääkin on jo ostettu. Morris ei oo järin kiinnostunu, mutta G vetää semmosen kokonaisen, ison, yhdessä yössä! Eihän se muta ehi tehäkkää niinä öinä ku tuommone karsinas on..

Chiliä istutettu, ny ku viimesenpäälle laski kaikki chilin siemen hankintansa, on mulla 15 lajiketta. Kattoo ny mitä itää. 120 pöttiä meni, osassa 2 siementä, osassa 1.  Itävät sitten kattotaa mihin siirtää, noi ny on vaa idätyspurkkeja.

 

Me mennään sitten 5.5 G:n ja Morriksen kans varsanäyttelyyn sjoelle! jos ne järkätään, eli ilmottautuneita tulee. Pitänee olla toiselle joku toine esittäjä?? Ehehehe.. Noooo..