Pulla oli lenkillä tosi mukava, ihan pieni iisi lenkki tänään vuorossa, kun eilen oli rankempi päivä.

Morris oli eilen ohjasajo-käänösharkoissa. Sisko ohjissa ja mä tukemas taluttamas. Hyvin oppi, tänään toimi ihan kivasti yksin mennes, sai ohjasajettua poispäinkin, ja tuola harkattiin paljon käännöksiä, mutkia ja ympyröötä. Vähän ravillakin. Ihan kiva. Vaihtaa karvaa, mustaa ja valkoosta vähä entistä enempi seas. Huomenna sillä onkin vapaapäivä. Se on hassu varsa. Ennemmin on aina ollut katoksessa kun sataa. Nyt kun oon yöllä vieny ulos, oon laittanu sadeloimen sille. On ruvennu seisoon sateessa "waaaau, mä en kastu täälä.." tyyliin.

Naapurin Sauli juoksenteli meidän markilla tänään. Kyllä, ihan synnyinasussaan. Maallako tylsää?? Suoraa syliin käytännös juoksi tuolta takaladolta. Lukittin sen talliin tunniksi, sitten rupes naapurinemännän ääni oleen jo paniikinomaanen "Sauliiiii, Saaaaauliii!!".

Sitten lähin kävelyttään Saulia kotio, kerran se juoks takaasi mun syliin viälä, vein sitten kantaen kotiväelleen.