Taas viikko menny.. Huoh. Rosollia, rosollia, rosollia.. ja viä parikyt tonnii rosollia.
Peipot saa uuden häkin piakkoin. Sielä on taas 2 tipua, tai eilen oli 2 ja yhen munas pieni reikä kärjes, tänää en oo tarkastanu. Toivotaan että niistä selviää ny moni ja tulee hienoja isoja lintuja.
Villatakkiin oon pian saanu kudottua toisenki etukappaleen, ny menny viikko, ja on taka kpla ja päiväs-paris maks molemmat etu kpl:tki.. Sit hihat ja kaulus.. Kokoon ja napit..
Ku herääs huomenaamulla.. Aamuvuoroviikot on syvältä (oon enneki nukahtanu taukotupaan aamuviikolla...)! Ei oo ees ylitöitä pahemmi, illas helppo jatkaa vuoron päätteeks.. No, oon mä pe menos sit yöksi takasi.. Pakkaamaan rosollia! JEIJJ!

Varsulille ois nimiehdotuksia vaikka muille jakaa... Osassa toinen osa quenyaa (tolkieniin haltiakieli) ja siis tarkottaa jotai, vaikke hetkää tajua.. Osassa jotain muuta yhistettynä Harmi-sanaan. Jos kelpaa haltianimet ni noita löytyy sit täältä ainakin.
Mä tuola käyn iltaruokinnan aikaan halailemas Pullan masuakin jo ja höpöttelemäs ihan hassuja..