Morris on sitten jo 1v ja viikon! G vielä vajaa vuotias. Murut. Korkeutta molemmilla noin 145/150cm. Ihan sopiva.

Ajamatta nuo on nyt ollu kokonaan taas. Tiet jäässä, tosi liukasta. Pian kylläkin sulanu niin hiekalle että voi ajaa vähän. Lämminhän tuola on, ja hyvä niin. Karvaa molemmat vaihtaa reilusti nyt, harjailla saa urakalla. Käsittely onki painottunu harjaamiseen ja kavioiden nostelemiseen.

Onhan mulla ollu mielessä yhtä sun toista kirjoteltavaa tänne. Mutta ei ole nyt. Ei tietenkään ole nyt.

Laitoin itämään bonsain ja lihansyöjäkasvien siemeniä. Ja ananaksen, ja naga jolokin (juuri niin, se maailman tulisin chili). Saa nähä mitä tulee. Ja oon reenannu 5-osasen "pirunnyrkin" tai "yk-sormuksen" kokoamista. 8-osanen ois hyllys, jos sitä uskaltaas kokeella jo kun tää pienee menee. Tämä 5 osane on sentää mun käyttösormuskin, 5 ametistilla ja sopiva. Ei kukaa haluaasi ostaa tota 8-osasta, on mulle iso??  Miesten sormus. Mä haluun ittelle 16 osasen. Mutta niitä on vaan kultasena, eli hintaa on.