Khyl vastusti kisareissu jo etukäteen. Ensinhän se oli toisesa lähdössä väärin, eli siis väärässä sarjassa. Saatiin korjattua. Paperit hukassa, 3 naamaa etti 3 päivää, löytyi. Pakko olla mukana,  kun pitää (piti) mitata vielä. Kyyti sovittu niin että vien ponin ite tuonne toiselle tallille. No, koppi edelleen korjaamolla, samoin vetoauto. Puhelin käteen ja lahjo kuski hakemaan täältä. Sen sai kisoja edetävänä päivänä sovittua. Eiköhän vielä viimeistelylenkille lähtiessä mene kilpureista plexit! Kisoja edeltävän iltapäivänä! Liikeet kiinni ja matkaa joka paikkaan. Onneksi suomen hevostarvikkeen auto oli tampereella raveissa ja myi matkalla sitten mulle plexisarjan..

Nukkumaan kerkes pari tuntia sitten kun oli saanu kaiken valmiiksi lähtöä varten. Plexit sain kiinni 10 ja 11 välillä illalla, sitten renkaat kärryihin. Eiköhän matkasta jäänyt vielä hikiviila ja juottosanko... Nooooh, kyllä ne pärjää.. Juottavat varmaan sen toisen ponin astiasta sitten..

Mä oon ekaa kertaa ite kotona ku ponny on kisois. Mitäs mulla sielä tehtääs, likat osaa kyllä ja onha sielä aikuusiaki. Saanpa tehtyä hommia täälä etiäppäi.

Kaheksanneksi molemmis starteis näyttä tulleen. Ihan hyvä. Ainakin hyväksyttyjä. Ekassa lähdössähän oli juoksurata, nro 7, tosi huono tuo ulkorata pojalle ollu, ja toisessa piiiitkä pakki, eli oon tyytyväinen noihin. Hyväsksyttyähän lähettiin hakemaan.. Eikä ees jääny vipaksi kummassakaan!